فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: عامل کلاهبرداری ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی با پیش فروش خودرو دستگیر شد.

کلاهبرداری میلیاردی از طریق پیش فروش خودروبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار قادر کریمیفرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در پی شکایت مردی میانسال در شهر سرخس مبنی بر کلاهبرداری از طریق پیش فروش خودرو تیمی از پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شد.


وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد، فردی شیاد با ادعای اینکه سهام دار یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی است با ثبت نام خودرو زیر قیمت بازار و تحویل ۳۰ روزه مبلغ ۷۴۰ میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده و پس از گذشت مهلت مقرر پاسخگو نمی‌باشد. 


فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در بازجویی‌های اولیه متهم به ۶ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف که با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از او با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری همدستش و دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.


وی گفت: طمع مالباختگان و دروغگویی کلاهبرداران ۲ عامل اصلی وقوع چنین جرایمی است و عدم اعتماد کامل و انجام تحقیقات لازم و مشورت با متخصصان راهکار پیشگیری آن است لذا توصیه می‌کنیم  کلیه خریداران حتماً نسبت به انجام تحقیقات لازم و مشاوره با متخصصان امر و اخذ استعلامات لازم از مراجع ذیصلاح اقدام و قبل از واریز هر وجهی نسبت به بررسی دقیق کلیه بند‌های مندرج در قرارداد دقت لازم را داشته و پس از اطمینان کامل معامله را انجام دهند.


انتهای پیام//م. ن.


عامل کلاهبرداری پیش فروش خودرو دستگیر شد 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.