۲۵۰ متخلف صنفی در خاش به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رئیس اتاق اصناف خاشگفت: افزون بر ۲۵۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان برای رسیدگی به تخلفات به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

نوراحمد هاشمزهی رئیس اتاق اصناف خاش سیستان و بلوچستان گفت: با هدف مقابله با متخلفان صنفی امسال سه هزار و ۸۸۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در سطح شهر و مناطق روستایی خاش انجام شده است.

وی افزود: هم اینک ۱۰ اتحادیه و افزون بر ۲ هزار واحد صنفی، خدماتی، تولیدی و توزیعی در خاش فعالیت دارند.

رئیس اتاق اصناف خاش ادامه داد: در تعطیلات نوروزی اجرای برنامه‌های بازرسی و نظارت با هدف کنترل بازار و برخورد با متخلفان تشدید می‌شود.

هاشمزهی تصریح کرد: از ۲۰ اسفند امسال اتحادیه‌های صنفی در خاش مستقل شده اند و دارای دفتر جداگانه و هیات مدیره هستند و کسبه‌ها در هر رسته صنفی می‌توانند برای پیگیری امور خود از قبیل: دریافت و تمدید پروانه کسب به جای اتاق اصناف به اتحادیه‌های مربوط به خود مراجعه کنند.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی و کم فروشی، احتکار، درج نکردن قیمت و فروش اجباری کالا می‌توانند علاوه بر اعلام تخلف به دستگاه‌های مرتبط موارد شکایات خود را با سامانه ۱۲۴ و یا شماره ۳۳۷۲۴۱۰۰ تلفن رسیدگی به شکایات اتاق اصناف خاش در میان بگذارند.

انتهای پیام/گ

معرفی متخلفان صنفی به تعزیرات حکومتی درخاش

برچسب ها: صنعت و معدن ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار