ورزشکاران گیلانی فاتح مدال‌های رنگارنگ مسابقات قهرمانی هاپکیدو WHC کشور شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ میثم خرقه پوش رییس روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: هفدهمین دوره از رقابت‌های هاپکیدو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ۴۰۶ فایتر و ۱۶ داور ملی و بین المللی از ۱۳ استان در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

وی افزود: فایتر‌های شرکت کننده در ۲ استایل دفاع شخصی و مبارزه و در ۵ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

رییس روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی گیلان اعلام کرد: تیم هاپکیدو WHC قهرمانی بانوان کشور که با رقابت ۱۸۵ رزمی کار از استان‌های تهران، البرز، قم، قزوین، گیلان، مازندران، خراسان رضوی برگزار شد، تیم گیلان با ۷ مدال طلا، ۳ مدال نقره و هفت مدال برنز نایب قهرمان این دوره از رقابت‌ها معرفی شد.

میثم خرقه پوش خاطر نشان کرد: همچنین در بخش بانوان تیم قزوین با ۱۵ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۳ مدال برنز قهرمان شد و تیم خراسان رضوی نیز با ۳ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۳ مدال برنز در مکان سوم ایستاد.

وی افزود: تیم هاپکیدو WHC آقایان نیز با شرکت ۲۲۱ فایتر با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم گیلان با ۱۲ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۸ مدال برنز به عنوان قهرمانی دست یافت و خراسان رضوی با ۴ مدال طلا،۶ نقره و ۳ برنز دوم شد و مازندران با ۴ مدال طلا، ۵ نقره و ۴ برنز در جایگاه سوم ایستاد.

رییس روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی گیلان با بیان اینکه مرتضی حسن زاده رییس و مونا شفیع نژاد نایب رییس هیات ورزش‌های رزمی گیلان به عنوان ناظر، تیم گیلان را در این دوره از مسابقات همراهی کردند اظهار داشت: برترین‌های هر ۲ بخش اردیبهشت ماه ۹۷ به اردوی آماده سازی انتخابی تیم منتخب ایران برای حضور در دومین دوره بازی‌های آسیایی هاپکیدو در شهر دبی امارات متحده عربی دعوت شدند.

وی تصریح کرد: این رقابت ورزشی با حضور مدیران و معاونان سازمان منطقه آزاد انزلی، نایب رئیس و دبیرکنفدراسیون جهانی هاپکیدو، مسوولین هیات ورزش‌های رزمی گیلان، ورزشکاران و اقشار مختلف به مدت ۳ روز در مرکز سالن همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

 

انتهای پیام/م.ع

افتخار آفرینی ورزشکاران گیلانی در مسابقات قهرمانی هاپکیدو WHC کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.