انتشار تصویر معاون باراک اوباما حین صحبت کردن با یک بی‌خانمان در واشنگتن دی سی واکنش‌های زیادی مبنی بر تلاش او برای حضور در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را به دنبال داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ایندیپندنت؛ به تازگی تصویری از «جو بایدن»، معاون باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، در شبکه های اجتماعی بازنشر شده است که او را در حالی که مشغول صحبت کردن با یک بی‌خانمان در واشنگتن دی سی است، نشان می دهد.

این عکس که در محوطه بیرونی سینما «ای ام سی» در جرج تاون، واشنگتن گرفته شده، بیش از 100 هزار بار در شبکه اجتماعی فیس بوک بازنشر شده است.

بر اساس گزارش شبکه محلی «فاکس 5» این عکس را «کالب باکا» روز پنجشنبه و پس از اطلاع از حضور بایدن در سینما گرفت و برای جلب نظر کاربران در بخش نظرات حساب فیس بوک «پال ایکوآل»، تاجر آمریکایی منتشر کرد.

باکا در خصوص این عکس به فاکس 5 گفت: دقیقا مطمن نیستم او (بایدن) به مرد بی خانمان چه چیزی داد. اما زمانی که داخل سالن سینما بود چیزی روی یک تکه کاغذ نوشت و از قبل آن را برای مرد بی خانمان آماده کرده بود.

در حالی که گفته می شود بایدن بدون اطلاع قبلی روز پنجشنبه به همراه نوه‌اش برای تماشای فیلم به این سینما مراجعه کرده است، اما برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی این حرکت را حاکی از آمادگی وی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا و جلب توجه عوام عنوان کرده‌اند.

بایدن ۷۵ ساله چندی پیش از احتمال نامزدی در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا خبر داد، ولی تاکنون این موضوع را رسمی نکرده است. او اخیرا به دستیاران قدیمی خود گفته بود به احتمال زیاد در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 شرکت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار