دومین آیین تجلیل از برترین ها‌ی هییت انجمن‌های ورزشی مازندران در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عصر بیستمین روز اسفند ۹۶ اتفاقی برای هییت انجمن‌های ورزشی مازندران رقم خورد که در نوبه خود کم نظیر بود و سالن هلال احمر ساری میزبان ورزشکاران و مهمانان و مسئولان ورزشی از گلوگاه تا رامسر بود، میزبانی با شکوهی که تمام ۵۷۰ صندلی ظرفیت سالن پر شده بود و بسیاری از میهمانان مجبور به همراهی جمع به صورت ایستاده شدند.

در حالیکه عمده رشته‌های ورزشی بهانه جویی‌هایی برای عدم برگزاری آئین تجلیل از خود به سبب یکسال پر زحمت و خدمت دارند، اما هییت انجمن‌های ورزشی مازندران برای دومین دوره متوالی با شکوه زیاد و شوری وافر بر برگزار کننده مراسم تجلیل خود بود.
در این آئین که لحظه به لحظه آن تماشایی بود و برای این خانواده بزرگ به یادماندنی، از بهترین‌ها در آیتم‌های مختلف تشکر و قدردانی و هدایا و تندیسی هم تقدیم شد.

حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، عالیشان و منوچهری معاونان اداره ورزش، اعضای شورای شهر نکا، چندعضو شورای شهر شهرستان نور و بسیاری از چهره‌های ارزشی و ورزشی در کنار مهمانان و خانواده هییت انجمن‌های ورزشی بودند و دریافتند که این همان هییتی است که اهداف بزرگی را در سر می‌پروراند و برای تحقق این اهداف چه کسانی بی وقفه و بی منت در حال تلاش هستند.

تقدیر از روسای هییت‌های شهرستان‌های برتر، تقدیر از کمیته‌های برتر، چهره‌های برتر، قهرمانان ملی، داوران بین اللملی، مربیان شاخص و پیشکسوتان ورزش از برنامه‌های تقدیر مراسم دیشب بود.

تیم یاسر سلیم بهرامی رئیس جوان و موفق هییت انجمن‌های ورزشی استان مازندران که شامل همه یاوران صدیق در استان و مدیران و ورزشی و غیر ورزشی استان هستند مورد تمجید حسین زادگان قرار گرفتند و حسین زادگان در گفتگو با مهمانان حاضر در سالن از خرسند بودنش برای سپردن سکان هییت‌ها و اعتماد به نیرو‌ها و جوانی گفت که امروزه ثمره تلاش آن‌ها را با کسب عناوین و افتخارات برتر برای این مرز و بوم می‌بیند.

منوچهری هم از پای کار بودن و فراگیر شدن نام هییت انجمن‌های ورزشی مازندران گفت و به گفته وی هرجای استان مازندران که رفته است نام این هییت زبان زد و رییس این هییت هم در آن مکان ورزشی حاضر بوده است.
برنامه‌های جنبی نظیر طنز و ترانه هم گنجانده شد تا سه ساعت بکر و ناب برای اینکه در قاب خاطره جایی ثابت داشته باشد، رقم بخورد.

انتهای پیام/آ

برگزاری آیین تجلیل از خانواده هییت انجمن‌های ورزشی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار