رییس هیئت کاراته رامسر گفت: سال ۹۷ رامسر میزبان مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته کشور می‌شود.

شیهان داوود یوسفی رییس هیئت کاراته رامسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته کشور در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان سال آینده در رامسر برگزار می‌شود.

وی بیان اینکه این هیئت در سال ۹۶ ورزشکاران خود را برای شرکت در مسابقات بین المللی کاراته به کشور‌های بلغارستان، لهستان، اسپانیا، صربستان، ارمنستان، آذربایجان، گرجستان اعزام کرده است، افزود: این ورزشکاران رامسری توانستند در این مسابقات مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را ازآن خود کنند.

رییس هیئت کاراته رامسر گفت: این هیئت ورزشی همچنین در مسابقات کشوری تیز در رده آقایان و بانوان در استان‌های گیلان، اصفهان، تهران، شیراز، البرز و یزد مقام‌های اول تا سوم را کسب و برای شهرستان رامسر افتخار آفرینی کنند.

یوسفی افزود: شیهان داود یوسفی، شیهان ناصر صحرا نورد، شیهان حسن بالا بندی، شیهان علیخانیان و سن سی رضایی در مسابقات بین المللی و ملی حضور داشتند که علاوه بر مربیگری، خود نیز مقامات قهرمانی را در رده بزرگسالان کسب کردند.

رییس هیئت کاراته رامسر گفت: این هیئت در سال ۹۶ در استان مازندران به عنوان یکی از هیئت‌های برتر شناخته شد که علاوه بر حوزه ورزشی در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز حضور پررنگ و فعالی دارد

وی افزود: امیر حسین اقاخانی، محمد رضا جنت امانی، سجاد سلملیان، هومن رانکوهی، عرفان دلاور، ایلیا رشیدی، عرفان خلعتبری، فرشید کاظم زکی، علی رانکوهی، ارشیا بازگشا و شایان حسین پور از جمله قهرمانان ملی و بین المللی هیئت کاراته شهرستان رامسر هستند.

یوسفی با بیان اینکه هیئت کاراته رامسر در سال ۹۶ توانست ۱۶۰ مدال قهرمانی کسب کند، گفت:: ۱۰ مدال بین المللی، ۶۰ مدال کشوری و ۹۰ مدال استانی در بخش‌های آقایان و بانوان از جمله افتخارات این هیئت ورزشی است.

انتهای پیام/آ

برگزاری مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته در رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.