فرمانده انتظامی استان سمنان از کاهش 7 درصدی وقوع سرقت در سطح این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به کاهش 7 درصدی وقوع سرقت در سطح استان سمنان گفت : بیش از 71 درصد از سرقت‌ها در سال 96 کشف‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه جلوگیری از قاچاق کالا از دیگر رسالت‌های نیروی انتظامی استان سمنان است افزود : افزایش 72 درصدی کشف کالای قاچاق در سطح استان سمنان مصداق بارزی از اقدامات نیروی انتظامی در این راستا است.

کشف 6 تن و 76 کیلو انواع مواد مخدر در استان سمنان

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از کشف 6 تن و 76 کیلو انواع مواد مخدر در استان خبر داد و تصریح کرد: بالغ‌بر 75 باند مواد مخدر نیز در استان سمنان منهدم شده است.

قاسمی با بیان اینکه استان سمنان یکی از امن ترین نقاط کشور به شمار می رود وامنیت بسیار خوبی در این خطه پهناور کشور برقرار است افزود: همراهی وهمکاری اقشار مختلف مردم با نیروی انتظامی و تعامل بسیار خوب نهادها و دستگاه های نظامی، امنیتی و انتظامی از مهمترین عوامل شرایط مطلوب امنیت دراین استان محسوب می شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: با توجه به در پیش رو بودن چهارشنبه آخر سال و برخی اقدامات هنجار شکنانه از سوی عده‌ای جاهل، مهم‌ترین رویکرد نیروی انتظامی جلوگیری از اقداماتی است که امنیت مردم را درگیر می‌کند.

قاسمی در ادامه به آغاز سفرهای نوروزی اشاره و گفت :آرامش بهاری با نظم وامنیت شعار پلیس در طرح نوروزی ۹۷ است که این طرح از ۲۷ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / ه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.