مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شبکه های مجازی را راهکار دشمن برای انحراف جوانان از مسیر انقلاب عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار مرتضی قربانی، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در یادواره سرلشکر شهید حسن درویشی و 600 شهید شهرستان شوش در سالن یادگار امام این شهر بیان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب با راه اندازی شبکه های جاسوسی و مجازی جوانان را هدف گرفته اند، لذا حفظ هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان ضرورت دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استکبار که در 8 سال جنگ تحمیلی موفق نشد انقلاب اسلامی ایران را شکست دهد اظهار کرد: در حال حاضر دشمنان با راه اندازی شبکه های جاسوسی و مجازی می خواهند جوانان کشور را را از مسیر انقلاب منحرف نمایند.

سردار قربانی اذعان داشت: در دوران جنگ تحمیلی در حالی که استکبار و حامیان وی دشمن بعثی را حمایت می کردند، اما رزمندگان اسلام موفق شدند ارتش بعث و حامیانش را شکست سختی دهند.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: همه ما مدیون شهدا و خانواده آن ها هستیم و باید با صلابت راهشان را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: مسئولان باید با روحیه انقلابی پای انقلاب بایستند، چرا که پست و مقام خود را مدیون خون پاک شهدا هستند.

سردار پاسدار مرتضی صفاری، فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) در ادامه با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا فرصت ارزشمندی برای مرور رشادت ها و ایستادگی رزمندگان و نیز دستاوردهای دوران دفاع مقدس است افزود: اینگونه یادواره ها فضای معنوی خاصی را با یاد و خاطره شهدا ایجاد می کند تا بتوانیم با شهدا ارتباط داشته باشیم.

وی به جایگاه رفیع شهدا در پیشگاه خداوند متعال اشاره کرد و اذعان داشت: باید با تداوم راه شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم تا از شهدا عقب نمانیم.

سرهنگ پاسدار کریم بابایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش بیان کرد: تهدیدات دشمنان علیه ایران اسلامی به برکت اقتدار و عزت ناشی از ایثارگری و خون شهدا کارآیی ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه راه و آرمان ای شهدا با گذشت حدود 40 سال از عمر انقلاب اسلامی همواره در میان مردم زنده است.

سرهنگ بابایی اذعان کرد: شوش شهر شهدا و سرداران نامداری چون صفر احمدی، مجید بقایی و شهید حسن درویشی است که تاکنون گمنام مانده اند و باید معرفی شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش، برگزاری شب شعر، مسابقات ورزشی و فرهنگی و نصب المان یادبود شهید حسن درویشی در یادمان شهدای فتح المبین را از جمله فعالیت ستاد یادواره عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

انحراف جوانان از مسیر انقلاب با راه اندازی شبکه های مجازی

برچسب ها: شبکه های مجازی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار