معاون عمران شهری شهردار اصفهان از آغاز عملیات احداث حلقه چهارم ترافیکی شهر در سال ۹۷ خبر داد.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان    افزود: با راه‌اندازی بخشی از حلقه چهارم، شمال شرق اصفهان ترافیک خیابان بعثت و چهارراه عاشق اصفهانی، برطرف می شود.

مظفر مهمترین دغدغه مدیریت شهری اصفهان را اتمام طرح های نیمه تمام شهری دانست و گفت: در سال جاری طرح های نیمه‌تمام میدان استقلال، تقاطع اشکاوند و دوربرگردان خروجی سالن اجلاس تکمیل شد.

وی افزود: طرح پارک پردیس آبشار ۹۰ درصد پیشرفت داشته و تا پایان فروردین ماه سال آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

معاون عمران شهردار اصفهان ادامه داد: مرحله اول طرح پردیس هنر در سال جاری افتتاح شد و مرحله دوم آن نیز خردادماه ۹۷ تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مظفر با بیان اینکه علیرغم وجود شرایط رکود اقدامات عمرانی در پروژه نمایشگاه بزرگ، میدان امام علی(ع) و سالن همایش‌ها طبق برنامه‌ریزی‌ها، انجام و پیشرفت داشته است، گفت: فعالیت‌های عمرانی در مناطق از جمله ساخت فرهنگسراها، ورزشگاه‌ها، پیاده روسازی‌ها، آسفالت معابر و ... در حال اجرا است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم اعتباراتی برای سالن همایش‌ها دریافت و اجرای این پروژه را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

وی ادامه داد: همچنین قرار است در سال آینده سازمان عمران وارد اجرای طرح قطار شهری شود و چند ایستگاه خط دو و ادامه خط یک از عاشق آباد تا دانشگاه صنعتی  انجام شود.

مظفر با اشاره به احداث طرح میدان جلوخان مسجدجامع تصریح کرد: نیمه دوم سال ۹۷ عملیات جلوخان آغاز و تا یکسال و نیم بعد از آن به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: چند طرح مشارکتی از جمله مجتمع تجاری کمرزرین در حال ساخت است تا آزادسازی‌ها برای آغاز عملیات پروژه میدان جلوخان انجام شود.

انتهای پیام/ ساب چیان

 

صحبت های معاون عمرانی شهردار اصفهان در خصوص حلقه چهارم ترافیک شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.