مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: امسال ۴۱ پروژه عمرانی در دهه فجر با هزینه بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال در شهرضا افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرتضی ملکیان اظهار داشت: در ۳۹ سالگی پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی هستیم که از ماه گذشته ستاد دهه فجر شهرضا تشکیل و یک کمیته فرعی ستاد دهه فجر منظریه و ۲۰ کمیته زیر مجموعه برای ارائه بهتر خدمات تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: اهداف ستاد در دو محور ترویج آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و آگاهی بخشی و معرفت افزایی در خصوص معارف و اندیشه انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا گفت: ۸۰ درصد از پروژه ها در مناطق محروم و روستایی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه برنامه های دشمن در دو دهه اخیر بیشتر برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه بوده است، ادامه داد: بصیرت افزایی، امید آفرینی و تقویت غرور ملی باید در اولویت تمام برنامه ها باشد.

ملکیان اتحاد و همدلی را ضرورت مقابله با توطئه های دشمنان عنوان کرد و افزود: وحدت و همبستگی ملی همیشه توطئه های دشمن را نقش بر آب کرده است.

وی گفت: وحدت و تقویت همدلی، همواره عامل اصلی پیروزی و سرافرازی بوده و اکنون که دشمنان با تفرقه افکنی و توطئه بدنبال ایجاد اختلاف هستند ضرورت اتحاد، انسجام، همدلی و هوشیاری مردم و مسئولان در برابر این توطئه ها بیش از پیش احساس می شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا تاکید کرد: دشمن ‌شناسی موضوع بسیار مهم بوده تا بتوان از این دریچه دسیسه‌ های دشمن را شناخت و آنها را خنثی کرد.

وی از برگزاری ۱۴۴ برنامه متنوع در دهه فجر امسال در شهرضا خبر داد و افزود: یکی از اهداف ما در این برنامه ها آشنایی نسل جوان با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

ملکیان گفت: جهاد کشاورزی با ۱۹ پروژه و اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان بیشترین پروژه های افتتاح امسال را به خود اختصاص داده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.