سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: 327 میلیارد تومان برای مشاغل خانگی به بانک معرفی شدندکه تاکنون در شهرستان شهرضا یک هزار و 700 اشتغال از سهمیه 4 هزار نفری ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدحسین داراب عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرضا با اشاره به تشکیل شورای عالی آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور استاندار، اظهار کرد: در ارزیابی که انجام شد شورای آموزش و پرورش شهرضا به عنوان بهترین شورا در استان اصفهان شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه هیچ فاصله‌ای بین دولت و مردم نیست، افزود: تمام تلاش دولت خدمت‌رسانی به مردم است، مسؤولان در قبال مردم وظیفه دارند، مردم هیچ کجا برای نظام و انقلاب کم نگذاشتند.

سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان این‌که وظیفه داریم به مردم خدمت صادقانه ارائه دهیم و باید توجه کرد که قناعت در خدمات به مردم ظلم است، گفت: نباید بر مردم سخت بگیریم، مطالبات و توقع‌های مردم بجا است و باید برای مردم کار انجام دهیم.

وی با بیان اینکه رؤسای ادارات باید با کارمندی که با مردم برخورد مناسبی ندارد برخورد کنند، بیان داشت: باید ایجاد اشتغال، تسهیل در امور، خدمت‌رسانی و رفع موانع تولید را باید در نظر گرفت.

داراب خطاب به رؤسای ادارات شهرستان شهرضا، گفت: از اینکه همدیگر را محکوم کنید به شدت پرهیز کنید باید با تعامل مشکلات را برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه زمینه ارائه تسهیلات فراهم شده است، اذعان داشت: تسهیلات به تنهایی گره‌گشا نیست بلکه کمک کننده است و باید در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذار جذب کرد تا مشکل بیکاری شهرستان شهرضا کاهش پیدا کند.

سرپرست فرمانداری شهرضا با اشاره به تسهیلات تبصره 18، مطرح کرد: 24 پرونده در این زمینه تشکیل شده و 30 میلیارد تومان برای وام به بانک معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه 327 میلیارد تومان برای مشاغل خانگی به بانک معرفی شدند، خاطرنشان کرد: تاکنون در شهرستان شهرضا یک هزار و 700 اشتغال از سهمیه 4 هزار نفری ایجاد شده است.

داراب با تأکید بر اینکه رؤسای بانک‌ها با مردم همراهی و مدارا کنند، عنوان کرد: در دهه فجر امسال 19 پروژه کشاورزی با اعتبار 5 میلیارد و 960 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی با بیان این‌که تغییر مدیران اجرایی شهرستان شهرضا باید با هماهنگی فرمانداری باشد، ادامه داد: مسؤولان اجرایی استان اصفهان باید بدانند هرگونه تغییری در مدیران شهرستان باید با هماهنگی فرمانداری باشد در غیر این صورت ممکن است با گزینه انتخابی مخالفت شود.

حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی نیز با بیان این‌که آب یکی از معضلات مهم جامعه امروز است، اظهار کرد: از دو دهه قبل در این شهر درباره انتقال آب صحبت می‌شد و تا به امروز به جایی نرسیده است.

وی با تأکید بر این‌که باید فکر اساسی برای تأمین آب در شهرضا شود، افزود: بنا بر گفته استاندار اصفهان چهار دهه است که آب استان اصفهان مغفول واقع شده است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه استاندار یک سوم وقت خود را برای آب گذاشته است، گفت: هر بودجه‌ای که می‌آید برای خود استان اصفهان هزینه می‌شود، شهرضا در حاشیه است و بودجه‌ای به آن تعلق نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه نماینده مردم در مجلس و مسؤولان شهرضا باید در فصل بودجه برای اختصاص بیشتر به شهرستان تلاش کنند، بیان داشت: اوراق کارایی ندارد، بودجه باید به دست مسؤولان ادارات برسد.

یعقوبی تأکید کرد: برای انتقال فرهنگ به نسل جوان، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اداره ارشاد اسلامی بروشورهایی را تهیه کنند و فعالیت‌های قبل و بعد از انقلاب را مقایسه کنند و در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان قرار دهند.

وی با بیان این‌که کارهایی که در سطح شهرضا انجام شده باید برای مردم بازگو شود، اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، دشمن کار فرهنگی می‌کند ما هم در مقابل باید کار فرهنگی کنیم.

امام جمعه شهرضا با بیان این‌که انقلاب اسلامی یکی از با ارزش‌ترین نعمت‌های خداوند است که باید قدردان آن باشیم، بیان داشت: امروز شاهد آن هستیم که کشورهای منطقه از این نعمت عظیم الهی بی‌بهره مانده‌اند و این مسأله، مشکلات بسیاری را برای این ملت‌ها ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر این‌که انقلاب منشأ بزرگ‌ترین تحولات در کشور شده است، تأکید کرد: باید خدمات انقلاب اسلامی را در مقایسه با دوران پیش از انقلاب برای مردم به ویژه نسل جوان مطرح کنیم.

یعقوبی با اشاره به این‌که آب و هوای مناسب و موقعیت ممتاز جغرافیایی از امتیازات کشور ایران است، اظهار کرد: جمعیت جوان و توانمند، اراضی حاصل‌خیز، طبیعت زیبا و جاذبه‌های توریستی و اعتماد ملی مهمترین سرمایه‌های ملی هستند که باید از آن‌ها استفاده شود.

وی اذعان داشت: باید مردم را نسبت به آینده امیدوار کنیم و برای دست یافتن به این هدف تلاش کنیم تا خدمات انقلاب در بخش‌های مختلف را برای مردم بیان کنیم.

امام جمعه شهرضا با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن امسال، تأکید کرد: 22 بهمن امسال از حساسیت‌های بسیاری برخوردار است، دشمن در حال تبلیغ است تا مردم در این راهپیمایی شرکت نکنند باید حضور چشمگیر باشد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری شهرضا

برچسب ها: فرمانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار