رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل گفت: به منظور توسعه و رونق اشتغال در شمال استان نیاز است تا صنعت تولید پنبه نیز در این منطقه با تامین برخی زیرساخت‌ها احیاء و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،خلیل نیکشاد ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل دیروز در کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل ضمن تاکید بر حمایت کشاورزان و احیای صنعت تولید پنبه در شمال این استان اظهار داشت: پنبه یکی از تولیدات صنعتی و اشتغالزا در سطح استان اردبیل به ویژه منطقه شمال استان است که برای احیای آن لازم است برخی زیرساختهای لازم و ضروری تامین شود و در همین رابطه خرید ماشین آلات جدید و برخی ادوات ضروری لازمه کار است.

وی با اشاره به ضرورت احیای صنعت تولید پنبه در شمال استان افزود: این مهم علاوه بر رونق تولید و صادرات و اقتصاد منطقه سبب ایجاد اشتغال برای جوانان و بیکاران منطقه می‌شود و این دقیقا همان چیزی هست که هم‌اکنون نیاز مبرمی به آن داریم و ضرورت دارد تا در همین رابطه از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: بر همین اساس خرید 4 دستگاه کمباین از کشور جمهوری آذربایجان عملیاتی شده و برای هر متقاضی 220 میلیون تومان پرداخت شده است که به منظور تقویت این صنعت در شمال استان اردبیل ارائه تسهیلات ادامه دارد.

نیکشاد با اشاره به اینکه متقاضیان به جد نیازمند پرداخت و دریافت تسهیلات هستند، گفت: هر یک از متقاضیان نزدیک به 820 میلیون تومان تسهیلات از محل 6 درصد توسعه پایدار تقاضا دارند که این مهم پس از بررسی‌ها و مطالعات لازم با اولویت پرداخت می‌شود و نیاز است تا به منظور احیا و تقویت صنعت تولید پنبه در استان اردبیل اقدامات لازم از جمله ارائه تسهیلات به خوبی انجام گیرد و در این زمینه هیچگونه تعللی پذیرفته نیست.

وی اظهار کرد: به منظور توسعه و رونق اشتغال در شمال استان اردبیل نیاز است تا صنعت تولید پنبه نیز در این منطقه با تامین برخی زیرساختها احیاء و تقویت شود.

انتهای پیام/ع

رونق تولید و صادرات و اقتصاد در شمال استان اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.