رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان اردبیل گفت: امسال 187 واحد صنعتی و کشاورزی استان از 2 هزار و 400 میلیاردریال تسهیلات رونق تولید بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حامد عاملی، رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان اردبیل امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود74: مورد از این تسهیلات مربوط به صنعت و 113 مورد دیگر هم مربوط به حوزه کشاورزی است که در بخش صنعت یک هزار و 680 میلیارد ریال و در بخش کشاورزی 720 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک ها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل نیازمند تسهیلات سرمایه در گردش هستند تصریح کرد: ضروری است بانک ها در پرداخت تسهیلات رونق تولید تسریع کنند.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان اردبیل اظهار داشت: واحدهایی که به بانک ها معرفی می شوند نباید بلاتکلیف بمانند و در صورت مصوب نشدن وام و یا مراجعه نکردن متقاضی برای دریافت وام، ابلاغیه به متقاضی صادر شود تا تعیین تکلیف شده و در صورت مراجعه نکردن فرد دیگری به جای وی معرفی شود.

وی گفت: دولت تدبیر و امید برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی از واحدهای تولیدی حمایت می کند و همه مدیران دستگاه های اجرایی هم باید از طرح های اشتغالزا حمایت کنند.

عاملی با اشاره به تصویب ستاد تسهیل در مجلس شورای اسلامی افزود:بر اساس این قانون که آیین نامه اجرایی آن تا 2 ماه آینده تدوین می شود بانک مرکزی مکلف است بر پرداخت تسهیلات رونق تولید نظارت کند و یک هیاتی هم در استان ها با هدف پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و ملزم کردن بانک ها برای پرداخت تسهیلات تشکیل می شود .

انتهای پیام/ع

پرداخت تسهیلات رونق تولید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.