برنامه فدراسیون سوارکاری در سال جدید

کاظمیان دبیر فدراسیون سوارکاری به تشریح برنامه های فدراسیون در سال جدید پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد کاظمیان دبیر فدراسیون سوارکاری در گفت و گو با رادیو درباره اتفاقات سال 96 اظهار کرد: سال 96 مسابقات ملی و بین المللی زیادی داشتیم و بزرگ ترین افتخاری که در پرش با اسب بدست آوردیم، کسب مدال برنز انفرادی در بازی های ترکمنستان بود اما سال بسیار دشوارتری را پیش رو داریم. سال آتی بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی را خواهیم داشت و بدین منظور برنامه ریزی های زیادی انجام داده ایم. امیدوارم که با دست پر از میدان آسیایی بیرون بیاییم.

او افزود: فدراسیون سوارکاری به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز مادر، دوازدهمین دوره مسابقات درساژ و پرش با اسب جام پدیده سازان را از روز چهارشنبه تا جمعه در مجموعه سوارکاری آزمون تهران برگزار کرد.

او عنوان کرد: مسابقات مختلف با سیاست گذاری های تمرکز زدایی انجام خواهد شد. استان هایی که علاقه مند هستند، برای برگزاری مسابقات در رشته های مختلف برای سال آینده اعلام آمادگی کرده اند.

کاظمیان در ارتباط با برنامه هایی که این فدراسیون برای نوروز در نظر گرفته است، تصریح کرد: فروردین ماه مسابقات اسب دوانی در گنبد کاووس خواهیم داشت و رقابت های زیبایی را در کرمان برگزار می کنیم. یکی از اتفاقات مهمی که سال آینده برای اولین بار در کشورمان انجام می شود، میزبانی کنفدراسیون سوارکاری آسیا است که قرار است از 12 تا 14 اردیبهشت ماه در تهران برگزار شود. اهمیت موضوع به این دلیل است که با میزبانی این جلسه می توانیم در تغییراتی که در اساسنامه فدراسیون آسیا شکل می گیرد، تأثیرگذار باشیم و برای کسب کرسی های بیشتر در کنفدراسیون سوارکاری آسیا گام هایی را برداریم که مقدمات آن از ماه ها پیش شروع شده و همچنان ادامه دارد. کشورهای زیادی برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده اند.

 دبیر فدراسیون سوارکاری بیان کرد: ما همچنان مسابقات وردکاپ را در تهران میزبانی خواهیم کرد که در این رقابت ها ورزشکارانمان می توانند امتیاز جام جهانی را بگیرند. مسابقات اسب دوانی تهران را خواهیم داشت. پیش بینی کرده ایم رقابت های جهانی هنرهای رزمی را آذر ماه میزبان باشیم. انشالله این مسابقات با حضور 10 کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات کاظمیان درباره سوارکاری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار