گیلان مقام سوم مسابقات کشوری تانگ سودو را از آن خود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ میثم خرقه پوش مدیر روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: چهارمین دوره مسابقات قهرمانی تانگ سودو ویژه آقایان که در مجموعه ورزشی شهید معتمدی تهران برگزار شد، گیلان مقام سوم مسابقات کشوری تانگ سودو را کسب کرد.

وی افزود: این مسابقات در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار و رزمی کاران در ۲ استایل هنر‌های فردی (فرم، دفاع شخصی، سلاح سرد) و مبارزه با هم به رقابت پرداختند.

مدیر روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی گیلان خاطر نشان کرد: این مسابقات که با استقبال زیادی همراه بود تیم گیلان توانست در پایان این رقابت‌ها با کسب ۳ مدال طلا و ۴ مدال نقره مقام سوم را از آن خود کند.

میثم خرقه پوش اعلام کرد: در استایل دفاع شخصی امیر مهدی عباس نژاد و حسام غلامی در بخش نونهالان مقام اول را کسب کردند و محمد حسین منافی و مهدی پوروهاب از رده بزرگسالان نیز در همین بخش دوم شدند.

وی با اشاره به اینکه علی رمضانی و مهدی محمدی نیز در بخش مبارزه اول و مهدی پور وهاب و سید علی موسوی زاده نیز در همین بخش مقام دوم را به دست آوردند تصریح کرد: پویا علی نژاد و اشکان حاجی پور در رده بزرگسالان و در بخش سلاح سرد به صورت مشترک مقام دوم را از آن خود کردند.

 

انتهای پیام/م.ع


افتخارآفرینی رزمی کاران گیلانی در مسابقات کشوری تانگ سودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.