۴ هزار و ۷۳۸ طرح اشتغال برای مدجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در ۱۱ ماه امسال اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید علی اصغر رضایی طالشی معاون اشتغال وخود کفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان ازجمله اهداف اصلی کمیته امداد است، گفت: ۴ هزار و ۷۳۸ طرح اشتغال برای مدجویان در ۱۱ ماه امسال اجرا شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های اشتغال در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع‌دستی، صنفی و خدماتی برای مددجویان اجرا شد، افزود: طرح‌های اجراشده در ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۹ درصد رشد داشته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت:۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال از طریق صندوق امداد ولایت و ۷۲ میلیارد ۵۴۷ میلیون تومان از اعتبارات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان تحت حمایت در استان پرداخت شد که در این مدت ۹۱ درصد از اعتبارات ابلاغی بانک‌های عامل استان جذب‌شده است.

رضایی طالشی با بیان اینکه طرح اشتغال برای ۸۳۷ نفر از مددجویان ساکن در مناطق محروم اجراشده، افزود: طرح‌های اجراشده در این مناطق بیشتر در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، صنایع‌دستی و خدماتی بوده است.

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و مشارکت بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط امیدوارم تا پایان سال جاری بیش از پنج هزار طرح اشتغال برای مددجویان اجرا شود.

وی افزود: خیران و مردم نوع‌دوست مازندران که آمادگی ایجاد اشتغال برای مددجویان را دارند، می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری آنی پرداخت تلفن همراه ۲#*۴*۰۱۱*۸۸۷۷* و واردکردن مبلغ موردنظر، در این امر خداپسندانه و ایجاد روحیه امید و خودباوری در مددجویان با کمیته امداد مشارکت کنند.

انتهای پیام/آ

اجرای طرح اشتغالزایی در مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.