معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۲ هزار سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی در حال توزیع است.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد، حمید خوجانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه این سبد‌های غذایی شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن و سایر اقلام خوراکی است گفت: این سبد‌های کالا توسط مددکاران خانواده به درب منازل مددجویان تحویل داده می‌شود.
خوجانی با تأکید بر اینکه سبد‌های کالای تهیه شده با توجه به اولویت خانوار‌های دارای یتیم، بی‌سرپرست و دارای سرپرست بیمار و سالمند توزیع می‌شود، افزود: ۶۰۰ سبد کالا از محل منابع کمیته امداد استان و هزار و ۴۰۰ سبد کالا نیز از محل کمک‌های خیران تأمین‌شده است، گفت:
خوجانی افزود: خیران می‌توانند برای کمک‌رسانی به تهیه اقلام موردنیاز مددجویان کمک‌های خود را به‌صورت الکترونیکی با شماره‌گیری کد #۱*۳*۰۵۸*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره‌حساب ۰۱۰۵۲۹۳۳۵۳۰۰۲ به دست نیازمندان برسانند.
گفتنی است: هم‌اکنون ۳۲ هزار خانوار با جمعیت ۵۸ هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند که شش هزار و ۵۰۰ نفر از این افراد فرزندان یتیم و محسنین،۱۷ هزار نفر آنان زن سرپرست خانوار و ۳۰ هزار نفر نیز سالمند هستند.
انتهای پیام/ط


توزیع سبد کالا توسط مددکاران به مددجویان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.