رای‌گیری زودهنگام انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در آمریکا پایان یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، کنسولگری روسیه در سیاتل آمریکا از پایان رای‌گیری زودهنگام انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در آمریکا خبر داد.

کنسولگری روسیه در سیاتل که کارکنان آن رای‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری روسیه در آمریکا را سازمان‌دهی کرده بودند، اعلام کرد که رای گیری زودهنگام در انتخابات ریاست جمهوری روسیه در آمریکا روز گذشته پایان یافت و شهروندان روس ساکن سان فرانسیسکو، سن خوزه و لس آنجلس آخرین افرادی بودند که رای خود را به صندوق انداختند.

این کنسولگری اعلام کرد: «در دو شهر اول (سان فرانسیسکو و سن خوزه) هیچ اتفاقی نیفتاد و همه چیز آرام بود. در لس آنجلس نیز همه چیز در حد معقول بود.»

صندوق‌های رای‌گیری در ۱۰ شهر آمریکا اقدام به اخذ رای شهروندان روسی کردند. شهروندان روس پیشتر نیز در شهر‌های بوستون (ماساچوست)، آلبانی (نیویورک)، فیلادلفیا (پنسیلوانیا)، میامی (فلوریدا)، آتلانتا (جورجیا)، شیکاگو (ایلینوی) و مینیاپولیس (مینه سوتا) رای‌های خود را به صندوق ریخته بودند.

بر اساس این گزارش، مراکز اخذ رای در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز در مقرهای دیپلماتیک روسیه مانند سفارت این کشور در واشنگتن و سرکنسولگری این کشور در نیویورک، سیاتل (واشنگتن) و هیوستون (تگزاس) باز خواهد بود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار