فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف تعداد 13 هزار و 193 عدد مواد محترقه غیر مجاز توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن ياردوستي اظهار داشت :در راستاي مطالبات مردمي و تماس ماي مکرر با مرکز فوريت هاي 110 و بررسي اخبار در رابطه با فعاليت هاي تعدادي از صنوف در زمینه تهيه و توزيع مواد محترقه موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس اصفهان قرار گرفت.

وي ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی از چندین واحد صنفي و تجاري بازرسی شد که تعداد 13 هزار و 193 عدد مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در ادامه با اشاره به دستگيري تعداد 5 نفر در این رابطه بیان داشت : والدين بايد نظارت بيشتري بر عملکرد فرزندان خود داشته باشند و با توجه به نزدیک بودن چهارشنبه آخر سال ، تهديدات استفاده از مواد محترقه را به آنان گوشزد کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در پايان ضمن هشدار به آن دسته از جواناني که قصد برهم زدن نظم و آسايش عمومي مردم را در سر دارند خاطر نشان کرد: افرادي که با تحرکات و ايجاد رعب و وحشت با زدن ترقه هاي انفجاري امنيت را خدشه دار کنند با برخورد قاطع و قانونی پليس روبرو خواهند شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار