رئیس حزب سعادت ترکیه از سیاست‌های سرکوبگرانه رئیس‌جمهور این کشور انتقاد کرد.

انتقاد رئیس حزب سعادت ترکیه از سیاست‌های سرکوبگرانه اردوغانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه جمهوریت، تمل کارا ملا اوغلو، رئیس حزب سعادت ترکیه، مشارکت در طرح اجرائی «اتحاد جمهور» را رد کرد و گفت: پیوستن به طرح «اتحاد جمهور» متشکل از حزب عدالت و توسعه با حزب حرکت ملی‌گرا دیوانگی است.

تمل کارا ملا اوغلو رئیس حزب سعادت اسلامگرا، که در کنگره استانی حزب در استان کارامان سخنرانی می‌کرد، گفت: هر کسی که از حکومت حزب حاکم انتقاد می کند، بازداشت، به زندان افکنده و از محل کار اخراج می شود. چنین سیاستی درکشور قابل قبول نیست. آنها از ما برای پیوستن به اتحاد جمهور دعوت می کنند. مگر ما دیوانه هستیم که به اتحاد جمهور پیوسته و مسئولیت سیاست بازداشت و سرکوب شدید مردم را بر عهده بگیریم. همه مردم نگران اوضاع هستند. این ملت را نمی توان حتی به خاطر کسب 250 نمایندگی مجلس فروخت.

تمل کارا ملا اوغلو افزود: کشور دچار مشکلات زیادی است، اما حزب عدالت و توسعه به جای تلاش برای حل مسائل بر انتخابات متمرکز شده، شرایط اتحاد با احزاب را در پیش گرفته و قانون انتخابات را تغییر داده است. وی در ادامه گفت: عملیات عفرین یک مسئله ملی برای مقابله با تهدیدات است؛ اما حزب حاکم آن را در راستای اهداف سیاسی داخلی بهره برداری و بدترین سیاست را بر کشور تحمیل می کند.
انتهای پیام/

انتقاد تمل کارا ملا اوغلو از سیاست‌های سرکوبگرانه رئیس‌جمهور ترکیه

برچسب ها: ترکیه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار