در ادامه رقابتهای هفته بیست و پنجم سوپر لیگ یونان، تیم آئک آتن مهمان پائوک بود که این به جنجال کشیده شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای هفته بیست و پنجم سوپر لیگ یونان، تیم آئک آتن صدرنشین در تومبا استادیوم مهمان پائوک رده سومی بود که این دیدار به جنجال کشیده شد.

این مسابقه تا ثانیه های پایانی بدون گل دنبال می شد اما در وقتهای تلف شده بازی ، پائوک یک گل به ثمر رساند که ابتدا داور گل را قبول کرد اما  پس از اعتراض بازیکنان آئک آتن داور با مشورت با کمکش گل را مردود و آفساید اعلام کرد.

جنجال در مسابقه یاران شجاعی/مدیر مسلح داور را تهدید به مرگ کرد

این تصمیم باعث به جنجال کشیده شدن مسابقه در دقیقه 98 و توقف آن شد. پس از این تصمیم ایوان ساوویدیس، مالک روسی باشگاه پائوک از جایگاه ویژه به داخل زمین آمد. او در حالی که سلاح کمری به همراه داشت به سمت داور رفت و او را تهدید کرد. طبق ادعای سرمربی آئک آتن، مالک پائوک به داور گفت : خودت را مرده فرض کن.

جنجال در مسابقه یاران شجاعی/مدیر مسلح داور را تهدید به مرگ کرد

در نهایت مالک پائوک اجازه نداد تا بازیکنانش به زمین برگردند و این مسابقه نیمه تمام ماند. مسعود شجاعی هافبک ایرانی آئک آتن در این بازی از دقیقه 82 برای این تیم به میدان رفت.

گفتنی است دو هفته قبل نیز قرار بود دیدار تیم‌های پائوک و المپیاکوس که جزو سه تیم بالای جدول سوپر لیگ یونان هستند، در تومبا استادیوم شهر تسالونیکی برگزار شود ولی قبل از شروع مسابقه این دو تیم در چارچوب هفته بیست و چهارم، پرتاب یک رول دستمال کاغذی از سوی هواداران پائوک و برخورد با صورت اسکار گارسیا، سرمربی یاران کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی موجب لغو این دیدار شد.

انتهای پیام/

جنجال در لیگ یونان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار