رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان از تشکیل کارگروه حقوقی با مشارکت کانون وکلای اصفهان به منظور رسیدگی به پرونده های کیفری غیر عمد مددجویان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جوادکرانی با اشاره به دیدارش با اعضای کانون وکلا ، اظهار کرد: در این دیدار علاوه بر تشریح خدمات حقوقی کمیته امداد بر همکاری بیشتر دو طرف در زمینه تفاهم نامه های قبلی تاکید شد.

وی  با اشاره به تفاهم نامه بسته شده با کانون وکلای اصفهان گفت: بر این اساس وکلای کانون با حضور در محل کمیته امداد و پشتیبانی از میز خدمات حقوقی به ارائه مشاوره حقوقی به مددجویان می پردازند و وکالت آنها را به رایگان بر عهده می گیرند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در سال جاری وکلای نیکوکار اصفهانی با حضور در 19 میز خدمات حقوقی کمیته امداد به ارائه مشاوره حقوقی به مددجویان پرداختند، گفت: این نیکوکاران همچنین در 60 مورد وکالت مددجویان را به رایگان بر عهده گرفتند.

در ادامه این دیدار حسن صرام، رئیس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از همکاری کانون با کمیته امداد از آمادگی این تشکل برای ارائه هر چه بیشتر خدمات حقوقی و قضائی به نیازمندان خبر داد.

شایسته ذکر است در این مراسم نشان والی مهر به رئیس کانون وکلای دادگستری استان به نمایندگی از وکلای نیکوکار اصفهان اهدا شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار