به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدوی دامغانی افزود: این اسناد از دورههای پیشین باقی مانده بود که از ابتدای بهمن ماه سال جاری کار تحویل آن آغاز و تاکنون بخش قابل توجهی از آن انجام شده است.
وی افزود: تکریم ارباب رجوع و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان، یکی از دغدغههای اصلی سازمان است و تلاش میکنیم با پاسخگویی مناسب و به موقع، تصویر خوبی را از این سازمان در ذهن مراجعان ایجاد کنیم.
مهدوی دامغانی خاطرنشان کرد: سازمان فردوسهای شهرداری مشهد مقدس تلاش دارد تا سطح ارائه خدمات و تعامل با شهروندان را ارتقاء بخشیده و در این زمینه برنامههای ویژهای را در دست اجرا داریم.
انتهای پیام // د. ف.