عضو تیم ملی بسکتبال گفت:برای تیم ملی و کی روش آرزوی موفقیت کردم و امیدوارم تیم ملی در جام جهانی نتیجه خوبی بگیرد.

حدادی:در دیدار با کی‌روش برای تیم ملی  در جام جهانی آرزوی موفقیت کردم/ کسی قدش به من نمی‌رسدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،حامد حدادی درباره حضورش در مراسم درختکاری باشگاه سایپا گفت:از مدیران باشگاه سایپا و همچنین علی دایی سرمربی این تیم بسیار ممنونم که من را برای حضور در این مراسم دعوت کردند.این کاربسیار پسندیده است و خیلی خوشحالم که در این مراسم حضور داشتم و سهمی در این کار خیرخواهانه داشتم.

او درباره اینکه یک درخت هم در این مراسم به نامش ثبت شد، گفت:یک درختی را در این مراسم به نام ثبت کردند که از شانس بد من ریشه اش نابود شد.البته با این وجود تصمیم دارم ماهی یک بار به اینجا سر بزنم تا از وضعیت درختی که به نامم نامگذاری شده اطلاع پیدا کنم.

او در مورد خوش و بش خود با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: برای تیم ملی آرزوی و شخص او موفقیت کردم و امیدوارم تیم ملی در جام جهانی نتیجه خوبی بگیرد.

حدادی در مورد اینکه کی‌روش سعی می‌کرد هم‌قد شما شود، گفت:‌ البته کسی به قد من نمی‌رسد(باخنده) باید خیلی بپرند تا با من برابر شوند. علی دایی هم در تلویزیون خیلی قد بلند نشان داده می‌شد، اما زمانی که کنار من ایستاد قدش متفاوت بود، در کل او اسطوره فوتبال است و از زمان بچگی دوستدار او بودم و هنوز هم به او علاقه مندم.

ملی‌پوش بسکتبال در مورد گروه ایران در جام جهانی فوتبال عنوان کرد:‌گروه سختی داریم اما در دوره قبلی جام جهانی  مشاهده کردید که بازیکنان تیم ملی چه بلایی سر آرژانتین آوردند، به زور در دقیقه نود توسط مسی به گل برتری رسیدند، البته در عین حال یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد و این مسابقه خیلی برای من خاطره‌انگیز بود.

وی با اشاره به شرایط باشگاه سایپا گفت: امیدوارم آنها بتوانند در لیگ بسکتبال هم تیم‌داری کنند، دایی برای تیم فوتبال سایپا خیلی زحمت زیاد کشیده و امیدوارم در پایان لیگ یکی از تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده باشند.

انتهای پیام/

اظهارات حدادی درباره مراسم روز درختکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار