در مراسمی از ۲۳ پژوهشگر برتر زن دانشگاه علوم پزشکی اراک تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در مراسمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک از ۲۳ پژوهشگر برتر زن دانشگاه علوم پزشکی اراک تجلیل شد.

این پژوهشگران از استادیاران، دانش یار و و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی اراک هستند که تحقیق و پژوهش آنان در زمینه‌های مختلف بالینی و پایه برتر شناخته شده است.

طاهر احمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در این مراسم گفت: از حدود ۲۶۱ عضوهیات علمی این دانشگاه ۱۰۹ نفر شامل ۴۲ درصد پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بانوان هستند که در زمینه تحقیق، آموزش، پژوهش و درمان، مقالات و کار‌های ارزشمندی انجام دادند و دارای رتبه‌های برتر در سطح کشور شدند.

طاهر احمدی با بیان اینکه تعداد پژوهشگران استان مرکزی بیش از ۲ هزار نفر هستند افزود: ۴۶ درصد آنان زن می‌باشند که با استفاده از توانمندی و پتانسیل آنان می‌توان به بهبود شاخص‌های بهداشت و حوزه سلامت استان کمک کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار دانشجو در دانشگاه‌های علوم پزشکی استان مشغول به تحصیل هستند افزود: ۵۸ درصد این دانشجویان راخانم‌ها تشکیل می‌دهند.

فرجی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هم در این مراسم به حضور موثر زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از معیار‌های سنجش توسعه کشور توجه به نقش زنان درتوسعه پایدار است.

تجلیل از ۲۳ پژوهشگر برتر زن دانشگاه علوم پزشکی اراک

انتهای پیام / ج

تجلیل از ۲۳ پژوهشگر برتر زن دانشگاه علوم پزشکی اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.