باشگاه کاراته شهدای گمنام زنجان در مسابقات قهرمانی کشور سبک گوجوریو سی وا کای موفق به کسب ۶ طلا ، ۲ نقره و ۳ برنز گردید .

درخشش کاراته کاران زنجانی در رقابت های کشوریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ نوروزی دبیر هیئت کاراته استان زنجان گفت : مسابقات قهرمانی کشور کاراته سبک گوجوریو سی وا کای به میزبانی شهرستان اسلامشهر تهران و با حضور باشگاه کاراته شهدای گمنام زنجان تحت عنوان تیم منتخب استان برگزار گردید.

وی به درخشش ورزشکاران زنجانی در این رقابت ها اشاره کرد و گفت : در رده سنی نونهالان ؛ امیرمحمد جارچی و سیدعلیرضا آقایی موفق به کسب دو مدال خوش رنگ طلا شدند ، علی تیموری ، امین امینی مدال نقره را از آن خود کردند و محمدمهدی محمودی مدال برنز را به خود اختصاص داد. در رده سنی جوانان نیز علیرضا پرتوی ، محمدمهدی حسنی و ابوالفضل سرابی طلایی شدند ، مانی خضری نیز در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم گردن آویز برنز را از آن خود کرد .

این مقام مسئول ادامه داد : سید علیرضا هاشمی در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم و علی امینی در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم نشان های طلا و برنز رده سنی بزرگسالان را بدست آوردند تا تیم اعزامی استان با کسب ۶ مدال طلا ، ۲ نقره و ۳ برنز به مربیگری محمد امین تقی پور حضوری درخشان در این رقابت ها داشته باشد.

انتهای پیام/ن

کارته کاران زنجانی در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب چنین مدال رنگارنگ شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.