نماینده مردم ملایر گفت: دهه شصتی‌ها خسارت جنگ را دیدند و خط‌شکن بودند، لذا روا نیست که مورد بی‌مهری قرار بگیرند.

دهه شصتی‌ها خط‌شکن بودند/نباید مورد بی مهری قرار گیرندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در نطق میان‌دستور در صحن علنی امروز (یکشنبه 20 اسفندماه)، اظهار کرد: آقای جهانگیری! دهه شصتی‌ها خسارت جنگ و تحریم را دیدند و در هر عرصه‌ای که وارد شدند خط‌شکن بودند، لذا روا نیست که مورد بی‌مهری قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: نوید نابودی رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده توسط ولی نعمتمان مقام معظم رهبری و در هم پیچیدن طومار خبیثه داعش در عراق و سوریه به دست جوانان متدین دهه شصتی در قالب مدافعان حرم به فرماندهی سلیمان سپاه انقلاب سردار سلیمانی، جلوه ای از روحیه انقلابی را به دنیا نشان داد.

نماینده مردم ملایر بیان کرد: تاریخ انقلاب ثابت کرده که عموم مسئولان کشور از جنس مردم هستند و در اوج سادگی برای خدمت به آنها سر از پا نمی‌شناسند.

وی ادامه داد: شهیدانی مانند رجایی، باهنر، باکری، همدانی، احمدی‌روشن، ابراهیم‌خانی، حججی و صدها هزار شهید گلگون کفن مصداق این امر هستند.

آزادی‌خواه تأکید کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با هدف نفوذ و توقف حرکت رو به جلوی اندک افرادی فاسد را تحت عنوان مسئول به سیستم مدیریت کشور وارد کردند، هدف آنها بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به نظام بوده و اقدامات مشمئزکننده‌ای مانند رانت، اختلاس، رشوه از جمله اقدامات خائنانه این قبیل افراد است.

وی اذعان کرد: در این شرایط نهادهای مربوطه وظیفه دارند تا با این افراد برخورد کنند و نباید اجازه دهیم که نمایندگان از وظیفه نظارتی خود منحرف شویم و باید بدانیم مجلس زمانی در رأس امور است که بدون هیچ ملاحظه‌ای وظیفه خود را انجام دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس، بیان کرد: مردم به ما رای دادند که دولت را در مسیر نوکری ملت کمک کنیم و با اعمال نظارت دولت را از انحرافات مدیریتی مصون بداریم. مجلس و دولت هیچ رابطه ای نباید داشته باشند، له یا علیه، هرکجا مجلس انحراف دید باید بدون هر گونه ملاحظه، اعمال نظارت کند.

این نماینده مجلس یادآور شد: به نمایندگی همکاران خطاب به رهبری عرض می کنم که آقا، وکلای مردم با هر ذوق و سلیقه سیاسی هرگز از حمایت همه جانبه خود نسبت به حضرتتان دست بر نمی دارند.

وی اظهار کرد: آقای روحانی! موسسات اعتباری فاسد پول سپرده‌گذاران را حبس کرده‌اند و علی‌رغم حضور مالباختگان در مقابل مجلس و بانک مرکزی پاسخ درخوری به آنها داده نشده است؛ معتقدم مسئله لاینحلی در مدیریت کشور وجود ندارد و مدیران جهادی تا پای جانشان نوکری مردم را می‌کنند.

آزادی‌خواه خاطرنشان کرد: مردم سزاوار این نیستند که دولت منتقدان خود را کم‌عقل خطاب کند و بیان این حرف، مروت مدیریت اسلامی نبود.

وی تصریح کرد: ملت ایران در شرایطی انقلاب اسلامی را وارد 40 سالگی کردند که تأثیر جمهوری اسلامی در سراسر دنیا بی‌نظیر بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار