نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: بسیاری از قول‌های رئیس جمهور و بانک مرکزی درباره سپرده‌گذاران موسسات اعتباری محقق نشده است.

بسیاری از قول‌های رئیس جمهور درباره سپرده‌گذاران موسسات اعتباری محقق نشده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه، برخوار در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی امروز (یکشنبه 20 اسفندماه) اظهار کرد: از هیئت رئیسه مجلس انتظار دارم که اجازه مطرح کردن طرح دوفوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان را در جلسه امروز بدهد.

وی افزود: آقای رئیس جمهور مگر شما در سفر استانی خود نگفتید که مشکل آب استان اصفهان را حل می‌کنید؟ آیا می‌دانید که کشاورزان این استان چه روزهای سختی را از سر می‌گذرانند؟

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: مردم این منطقه با نبود آب، کشت و شغل و درآمد دست و پنجه نرم می‌کنند، اکنون شما پاسخ بدهید؛ چگونه باید در این شرایط معیشت خود و خانواده‌هایشان را تأمین کنند؟

نماینده مردم شاهین‌شهر بیان کرد: کسانی که تا دیروز زکات می‌دادند، اکنون خود مستحق دریافت زکات هستند؛ اگر این مسئله را باور ندارید در این منطقه حضور بیابید و وضعیت مردم را از نزدیک مشاهده کنید.

وی ادامه داد: اگر به نتیجه رسیدیم که نمی‌توانیم حقوق مردم را استیفا کنیم، باید جای خود را به دیگری داده و استعفا دهیم.

حاجی‌دلیگانی تأکید کرد: از وزیر نیرو انتظار می‌رفت که بدون زمانبندی اجرای مصوبات آب را ارائه کند، اما تا به حال چنین نشده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر اذعان کرد: استاندار اصفهان بداند انتقال پساب از شهری به شهر دیگر امکان‌پذیر نبوده، کارشناسی نیست و مردم نیز اجازه چنین مسئله‌ای را نمی‌دهد.

وی افزود: باید هزینه افرادی که به دلیل مشکل کمبود آب نتوانسته‌اند به کشت بپردازند، پرداخت شود.

حاجی‌دلیگانی بیان کرد: در آستانه پایان سال قرار داریم، اما بسیاری از قول‌های رئیس جمهور، بانک مرکزی و معاونان آن درباره سپرده‌گذاران موسسات اعتباری محقق نشده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: چرا به مردم حقیقت را نمی‌گویید؟ از رئیس جمهور انتظار دارم که به جای بیان صحبت‌های حاشیه‌ای به سوالات مردم پاسخگو باشد؛ چرا برنج مصرفی عمده مستضعفین جامعه از ابتدای دوره ریاست جمهوری شما از 4هزار به 8هزار تومان افزایش پیدا کرده است؛ چرا گوشت مصرفی مردم از 23 هزار تومان به 45 هزار تومان رسید؟ با این تفاسیر باز می‌گویید که تورم تک رقمی است؟

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: اگر روند رو به رشد بیکاری را نمی‌پذیرید از صاحبان کار بپرسید که طی 3 الی 4 سال گذشته چند نفر نیرو داشته و چند نفر را اخراج کرده‌اند.

نماینده مردم شاهین‌شهر افزود: سیاست فرقه‌سازی انگلستان با حمایت دلارهای نفتی عربستان با هدف تفرقه‌افکنی در جهان اسلام را محکوم می‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از قوه قضائیه انتظار می‌رود که 14 هزار میلیارد تومان به یغما رفته از جیب فرهنگیان را پیگیری کند، شرکت گاز از جیب مردم دست بکشد و پول‌هایی که به نام آبونمان و خدمات برداشته را به آنها بازگرداند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار