رییس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تصمیم بر این گرفته شد که در نوروز 97 کمپین خرید محصولات داخلی در استان کرمانشاه راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه  گفت: بدون شک درک و فهم مردم به این امر توجه می کند که بخش اعظمی از چرخه اقتصادی ، حمایت از تولیدکنندگان داخلی می باشد و تولید و اشتغال منجر به گردش مالی گردیده و همین امر شرایط را به گونه ای رقم می زند که کم تر شاهد مشکلات تولیدکنندگان شویم.

وی افزود: در صورت حمایت نکردن از محصولات داخلی و خرید نکردن از آنها، تولید کنندگان توان اداره کارخانه های خود را نخواهند داشت و دود همین موضوع به چشمان جامعه بر می گردد چرا که ناچار به کاهش تعداد کارکنان بوده و افزایش بیکاری تبعات خاص خود را در جامعه به دنبال خواهد داشت.

رییس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: البته ذکر این نکته ضروری می باشد که تولیدکنندگان داخلی نیز باید تمام سعی خود را داشته باشند تا کیفیت محصولات خود را افزایش دهند و با رعایت مشتری مداری، حقوق آنها لحاظ گردد و امید است تعامل مردم و تولیدکنندگان و درک متقابل از شرایط موجود، منجر به اتفاق های خوب برای تولیدکننده و مصرف کننده شود.

ساسانی در پایان سخنان خود از مردم درخواست نمود به این کمیپن بپیوندند و شرایط سرپا ماندن کارخانه ها که در نهایت به حمایت از تولیدکنندگان و جلوگیری از افزایش بیکاری در سطح جامعه می شود، کمک نمایند .

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.