مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از ۷۳ میلیارد تومان سهمیه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان کرمانشاه، تاکنون ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

تاکنون حدود۷۷۱ پرونده طرح های اشتغال زایی  به بانک ها ارسال شده استبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  داوود یاوری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه   با اشاره به اینکه مبلغ ۷۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تسهیلات روستایی و عشایری به استان کرمانشاه تعلق گرفت، گفت: از ۷۳ میلیارد تومان سهمیه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان کرمانشاه، تاکنون ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا ۱۹ کمیته فنی تشکیل شده که ۱۲ مورد آن در استانداری و ۶ مورد در بانکهای عامل برگزار شده است گفت:در مجموع ۱ هزار و ۸۵ طرح پیش بینی شده است  که تا کنون حدود۷۷۱ پرونده به مبلغ ۳۷۰ میلیارد و ۲۵۳ میلیون به کارتابل بانکها ارسال شده است که تعداد ۱۰۶ پرونده به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۹۳۷ میلیون پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: برای طرح های پیش بینی شده ۳ هزار و ۹۵۷شغل تعریف شده است در این راستا بیشترین اشتغال برای شهرستان کرمانشاه با ۱۶۸ طرح و ۹۲۰ شغل است.

به گفته یاوری تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به همه شهرستانها بجز ثلاث، کنگاور و قصر شیرین پرداخت شده است.

یاوری اظهار داشت: از محل اعتبارات اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری تعداد ۱۰۶ طرح ۲۱۰ میلیارد ریال از طریق بانکهای عامل کشاورزی، پست بانک و توسعه تعاون با پیش بینی۳۹۵۷ نفر پرداخت شده است .

وی در ادامه به تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود: تا کنون ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای این مناطق در نظر گرفته شده است که سهم ابلاغی مرحله اول ۱۲۵ میلیارد تومان است.

یاوری گفت: در مجموع در این زمینه ۵۳۲ طرح با اشتغال ۹۸۵ نفر و مبلغ ۱۱۶ میلیارد ۴۷۵ میلیون تومان را به کارتابل بانکها جهت پرداخت ارسال کردیم که هنوز چیزی پرداخت نشده است.

 

انتهای پیام/ز

 

 

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.