استاندار کرمانشاه گفت: هیچ برنامه‌ای کارشناسی‌تر، دقیق‌تر و شفا بخش‌تر از اقتصاد مقاومتی دردهای ما را در کرمانشاه درمان نمی‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه  گفت: درد استان، موانع ذهنی، نرم افزاری و اداری است که بر سر راه توسعه اقتصادی و اشتغال کرمانشاه است و مادامی که مشغول حاشیه ها شویم و از این موانع غافل شویم، از این هدف دورتر می‌شویم.

وی گفت: اگر حامی دولت هستیم و دلمان برای دولت می‌سوزد باید نگرانی و دلواپسی ما، ۱۴۵ هزار نفر جوان بیکار استان باشد که تقریبا همه خانواده ها درگیر آن هستند، اینکه خودمان حقوقی از دولت بگیریم و مدام دنبال حاشیه‌های غیر ضروری باشیم و از حقوق حداقلی مردم که در طول دوره های مختلف گذشته برآورده نشده، غافل شویم، هنر نکرده ایم. مردم بهترین داور هستند.
بازوند با بیان اینکه منافع استان کرمانشاه باید خط قرمز جریان‌های سیاسی باشد نه منافع شخصی، گفت: بحمدلله غالب دوستان مثل همین جمع حاضر هم همین طوراند، حساب تعداد معدودی که هنوز به بلوغ سیاسی لازم نرسیده اند از حساب عُقلای سیاسی و آگاهی مقبول قاطبه جریان‌ها جداست.

 

انتهای پیام/ز

 

اقتصاد مقاومتی  نسخه درمانگر 

برچسب ها: بیکاری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.