تعدادی اندک از مردم قاهره در حمایت از تنها نامزد رقیب عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور در خیابان‌های پایتخت تجمع کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون ای‌پی‌تی‌ان، تعدادی اندک از مردم قاهره در حمایت از موسی مصطفی موسی، تنها نامزد رقیب عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور در خیابان‌های پایتخت تجمع کردند.

راهپیمایی هواداران موسی مصطفی موسی، نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری، تقریبا یک ساعت به طول انجامید و نزدیک به چهل نفر و به همان تعداد عکاس و تصویربردار، در آن حضور داشتند.

خود موسی نیز در پایان این راهپیمایی در جمع هواداران حاضر شد و از امید‌های خود برای آینده مصر سخن گفت و تاکید کرد با برنامه‌ای واقعی به طور جدی در انتخابات شرکت خواهد کرد.

پس از آنکه شماری از رقبای احتمالی عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری فعلی مصر، زیر فشار مجبور به کناره‌گیری از نامزدی در انتخابات شده یا بازداشت شدند، تقریبا تردیدی وجود ندارد که وی در انتخابات پیش رو که ۲۶ تا ۲۸ مارس برگزارمی شود، پیروز خواهد شد.

موسی مصطفی موسی تنها نامزد دیگر انتخابات ریاست جمهوری مصر سیاستمدار نه چندان معروفی است که از عبدالفتاح السیسی حمایت می‌کند.

تجمع حامیان انگشت‌شمار تنها رقیب انتخاباتی السیسی در قاهره

انتهای پیام/

راهپیمایی طرفداران نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر در قاهره

برچسب ها: مصر ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار