ارتش مصر اعلام کرد در یک ماه گذشته، یکصد و پنج تروریست را در عملیاتی گسترده در صحرای سینا کشته است.

ارتش مصر: کشته شدن بیش از یکصد تروریست در صحرای سینابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوآ، ارتش مصر اعلام کرد در یک ماه گذشته یکصد و پنج تروریست را در عملیاتی گسترده در صحرای سینا کشته است. طبق اعلام ارتش مصر در این عملیات گسترده ضدتروریستی که از ماه گذشته در صحرای سینا آغاز شد، یکصد و پنج تروریست و شانزده سرباز ارتش کشته شدند.

تمر الرفای، سخنگوی ارتش مصر، در کنفرانسی مطبوعاتی به خبرنگاران گفت در این عملیات نوزده سرباز ارتش نیز زخمی شدند. سخنگوی ارتش مصر ادامه داد در این عملیات دو هزار و هشتصد و بیست و نُه تروریست، مظنون و جنایتکار بازداشت شدند؛ اما بسیاری از این افراد پس از محرز شدن بیگناهی‌شان آزاد شدند.

عملیات گسترده ضدتروریستی ارتش مصر در صحرای سینا تحت عنوان «سینا 2018» چند هفته پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مصر به اجرا گذاشته شد.

انتخابات ریاست جمهوری مصر روزهای بیست و ششم تا بیست و هشتم مارس امسال برگزار خواهد شد. طبق جدول زمانی انتخابات ریاست جمهوری مصر که کمیسیون ملی انتخابات این کشور تهیه کرده است، نتایج دور اول این انتخابات دوم آوریل به اطلاع عموم رسانده می شود.

عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر، اواسط سال 2014 میلادی، یک سال پس از برکناری محمد مرسی از رهبران جنبش اخوان المسلمین از ریاست جمهوری، قدرت را در مصر به دست گرفت.
انتهای پیام/

هلاکت 100 تروریست در سینای مصر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار