۱۸۳ پایگاه اورژانس فارس خدمات پزشکی را به مهمانان نوروزی ارائه می‌دهند.

ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی فارس در تعطیلات نوروزمحمد جواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ از فعالیت ۱۸۳ پایگاه اورژانس فارس جهت ارائه خدمات پزشکی به مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات نوروز خودرو‌های اورژانس هفت تا هشت ساعت از روز را در کنار جاده حضور دارند تا آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات درمانی اعلام کنند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های جاده‌ای در ساعات پر ترافیک در کنار جاده مستقر می شوند، اضافه کرد: نوروز امسال تابلو‌های ۵ تا ۱۰ کیلومتر شمار اورژانس برای ایجاد آرامش روانی برای مسافرین در جاده‌های این استان نصب شده تا مهمانان در جریان فاصله‌های پایگاه‌ها قرار گیرند.

وی ادامه داد: در ایام نوروز ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه ۴ پایگاه هوایی اورژانس در شهر‌های شیراز، جهرم، آباده و لار آماده ارائه خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه امسال برنامه ریزی به صورتی انجام شده که در صورت بروز حوادث و نیاز به بالگرد در مدت کمتر از ۵ دقیقه خدمات امدادهوایی اورژانس به بیماران ارائه می‌شود، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز همچنین سه دستگاه موتورآمبولانس برای ارائه خدمات در نقاط پرترافیک شیراز در نظر گرفته شده و در مجوع ۱۲ ایستگاه و یا کمپ نوروزی فعال می‌شود.

سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس همچنین از استقرار یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با هماهنگی هلال‌احمر در حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) زمان تحویل سال خبر داد.
انتهای پیام/ر

آمادگی اورژانس فارس با آغاز سال نو

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار