۳ واحد صنفی در نکا که اقدام به توزیع مواد محترقه می‌ کردند، تعطیل شدند.

سرهنگ هادی نصیری فرمانده انتظامی شهرستان نکا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از مراسم چهارشنبه آخر سال طرح برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در دستور کار کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی پس از تحقیقات میدانی و بررسی‌ های همه جانبه موفق به شناسایی ۳ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش زا در این شهرستان شدند.

سرهنگ نصیری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از واحد‌های صنفی آنان در مجموع ۱۳ هزار و ۶۵۷ عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به دلیل سلب آسایش شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نصیری با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سودجویان و توزیع کنندگان مواد محترقه به افراد سود جو و فرصت طلب هشدار داد هر گونه قاچاق، خرید و فروش، جابجایی و نگهداری مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز جرم محسوب شده و برابر قانون با آنان به شدت برخورد خواهد شد.

وی از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌ های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

۳ واحد صنفی نکا زیر ذره بین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.