فرمانده انتظامی مازندران از شروع طرح‌های نوروزی استان از ۲۵ اسفندماه با شعار آرامش بهاری با نظم و امنیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های خبری استان از شروع طرح‌های نوروزی استان از ۲۵ اسفندماه با شعار " آرامش بهاری با نظم و امنیت" خبر داد و گفت: ۷ هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت نوروز ۹۷ در استان به کارگیری شد.

وی افزود: علاوه بر استفاده از هزار و ۵۰۰ گشت خودرویی، موتوری، پیاده و گشت‌های نظارتی و تلفیقی از ظرفیت نگهبانان محله، پلیس‌های افتخاری و همیاران پلیس نیز در اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی استفاده خواهد شد.

سردار میرفیضی از بکارگیری ۷۳۳ گشت پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور روان سازی ترافیک در محور‌ها و معابر شهری و برون شهری خبر داد و گفت: در بحث پیشگیری انتظامی در حوزه‌های آگاهی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ۷۶۲ واحد گشتی در این طرح ساماندهی شده اند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ۸۰ مقر انتظامی برای پاسخگویی به مطالبات مردم و مسافران نوروزی در این ایام فعالیت خواهند کرد.

وی گفت: واحد‌های خدماتی پلیس نظیر اداره گذرنامه، اداره نظارت بر اماکن عمومی، راهور و سایر دستگاه‌های خدمات رسان در تعامل با نیروی انتظامی نظیر بیمه‌ها نیز آماده ارائه خدمت به مردم در ایام تعطیلات نوروزی هستند.

برخورد پلیس مازندران با هنجارشکنان در شب چهارشنبه سوری

فرمانده انتظامی مازندران از برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی با هنجار شکنان در چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: نگاه پلیس به موضوع چهارشنبه آخر سال نگاه تعاملی است و هرجا که امنیت مردم به مخاطره بیافتد پلیس از هرگونه تلاشی حتی تا پای جان خود فروگذار نخواهد کرد.

سردار میرفیضی با تاکید بر رویکرد محله محوری و کوچه محوری با حضور خانواده‌ها در کنار فرزندان در اجرای این مراسم، افزود: سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و از جوانان و نوجوانان عزیز انتظار می‌رود، با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو نکنند.

وی گفت: در اجرای طرح پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال واحد‌های صنفی عرضه کننده مواد محترقه تا پایان تعطیلات نورزوی ۹۷ پلمب شده و اجازه فعالیت به آنان داده نخواهد شد.

وی افزود: خودرو‌هایی که اقدام به سلب آسایش مردم کنند نیز تا پایان این مدت توقیف خواهند بود.

سردار میرفیضی از افزایش ۵۱ درصدی کشفیات مواد محترقه و دستگیری ۸۴ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در استان خبرداد و گفت: کسانی که با تهیه و فروش مواد محترقه موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و آسایش و آرامش مردم شوند نیز تا پایان ایام نوروزی در بازداشت خواهند بود.

انتهای پیام/آ

۲۵ اسفند شروع طرح نوروزی پلیس مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.