مسئول دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان گفت: دو وقف جديد در حوزه علميه خراسان با ارزشی یک میلیارد و پانصد میلیون ریال به ثبت رسید.

ثبت دو وقف جديد در حوزه علميه خراسانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام والمسلمین کاظمی افزود: از ثبت دو وقف جدید در حوزه علمیه خراسان خبر داد و گفت: واقف خیراندیش آقای محمد رضایی، شش دانگ یک باب منزل ویلایی با کلیه ملحقات آن به مساحت ۳۸۰ مترمربع را به حوزه علمیه خراسان وقف کرد.

وی تصریح کرد: این وقف در روستای انداد با نیت استفاده اساتید مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) انجام شده که ارزش این وقف بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.

مسئول دفتر موقوفات و امور حقوقی حوزه علمیه خراسان افزود: واقف خیر اندیش، آقای محمد صادق کفیل انداد نیز سه دانگ یک باب آپارتمان را برای طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) انداد وقف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کاظمی گفت:این موقوفه در بلوار ابوطالب مشهد مقدس واقع شده است و این موقوفه دارای مساحت تقریبی ۸۰ متر مربع بوده و ارزش ریالی آن ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: پس از ایجاد دفتر موقوفات و امور حقوقی حوزه علمیه خراسان موارد متعددی برای حوزه علمیه خراسان وقف شده که این امر نشان از وجود ظرفیت فراوان و انگیزه نیکوکاران برای وقف حوزه علمیه است.

انتهای پیام// ف. غ.

 ثبت دو وقف جدید در مشهد

برچسب ها: وقف جدید ، حوزه علمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.