رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بردسکن از اجرای طرح نوروزی «آرامش بهاری» در ۷ بقعه متبرکه این شهرستان خبر داد.

برگزاری طرح نوروزی «آرامش بهاری» در ۷ بقعه متبرکه شهرستان بردسکنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ ذبیح الله ابراهیمی گفت : این طرح در ۷ بقعه متبرکه شهرستان بردسکن برگزار می‎شود که شاخص‎ترین آن‌ها در امامزاده سیدطاهرحسینی (ع) بردسکن، امامزاده سیدهاشم (ع) شهرانابد و امامزاده سیدهاشم حسینی (ع) روستای سرنخواب است.

وی با بیان اینکه برنامه‎هایی از جمله برپایی خیمه معرفت و محل استقرار روحانی در سه بقعه متبرکه مذکور گفت: آگاهی و اطلاع‎رسانی لازم نسبت به اجرای طرح آرامش بهاری در ورودی و خروجی شهرستان و در محوطه ورودی بقاع متبرکه و سایر مکان‎ها انجام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بردسکن با بیان اینکه در آستانه عید نوروز غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه و پاکسازی محوطه‎ها انجام شده است، افزود: برای توجیه خادمان و هیأت امنا در راستای خدمت‎رسانی بهتر به خادمان نیز جلسات مختلفی برگزار و آمادگی لازم ایجاد شده است.

ابراهیمی گفت: مبلغین بومی در خیمه‎های معرفت به تبلیغ معارف دینی، اسلامی و مسائل مربوط به وقف پرداخته و به سؤالات شرعی مردم و مهمانان نوروزی پاسخ می‎دهند، در عین حال به اقامه نماز جماعت و سخنرانی در مناسبت‎ها می‎پردازند.

وی برگزاری مراسم در لحظه تحویل سال، اجرای مسابقات فرهنگی و برگزاری مراسم دعا را از جمله برنامه‎های اجرایی در بقاع متبرکه در ایام نوروز دانست.

طرح نوروزی آرامش بهاری از ۲۵ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین‎ماه در ۷ بقعه متبرکه بردسکن برگزار می‎شود که برپایی خیمه معرفت، پرسش و پاسخ به سوالات شرعی و اخلاقی مسافران از جمله برنامه‎های این طرح است.

 امامزاده سیدطاهرحسینی (ع) بردسکن، امامزاده سیدهاشم (ع) انابد، امامزاده سیدهاشم حسینی (ع) روستای سرنخواب بخش انابد، امامزاده میربابه روستای زیرک آباد، امامزاده سیدمحمدتقی موسوی روستای کلاته نو و امامزاده سیدمحمد (ع) بخش شهرآباد از جمله بقاع متبرکه شهرستان هستند که بااجرای طرح آرامش بهاری از مسافرلن نوروزی استقبال می‌کنند.
 
انتهای پیام//و.ت
 

بردسکن آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.