مدير مدرسه مركز تخصصي مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامي مشهد از برگزاری دوره توانمند سازی مبلغین در پاسخگویی به شبهات مذاهب اسلامی خبر داد.

برگزاری دوره های توانمند سازی مبلغین در پاسخگویی به شبهات مذاهب اسلامی در مشهدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام محسن افضل آبادی، افزود: دوره‌های تخصصی توانمندسازی مبلغین در پاسخگویی به شبهات حوزه مذاهب اسلامی در مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی مشهد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام، فرقه‌ها و مکاتب نوظهوری پدید آمده اند که هر کدام به تناسب خود توانسته اند مکتب تشیع را دچار چالش کنند که با توجه به سیره ائمه اطهار (ع) و روش عالمان پیشین در پاسخگویی به شبهات، بهترین روش توانمند سازی و پرورش نیرو‌های متخصص در جهت پاسخگویی و رفع شبهات از اندیشه امامیه می‌باشد.

مدیر مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی مشهد گفت: بر اساس همین ضرورت، مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی با همکاری اداره کل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات دوره توانمندسازی مبلغین را برگزار کرده است.

حجت الاسلام افضل آبادی افزود: در این دوره‌ها که از سوی اساتید متخصص در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا پایان اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار می‌شود و محتوای شبهات در چهار حوزه کلامی، فقهی، تاریخی و حدیثی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام// ف. غ.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.