وزش باد تا سه روز آینده ادامه دارد

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: وزش باد در استان همدان تا سه روز آینده ادامه خواهد داشت.

وزش باد تا سه روز آینده ادامه داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نادر پیرتاج،کارشناس هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه وزش باد تا سه روز آینده ادامه دارد افزود: اما شدت وزش باد در راین مدت کاهش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است، ادامه داد: افزایش ابر همراه با  وزش باد را مشاهده خواهیم کرد.

 وی به‌ شدت وزش باد در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و‌ گفت: همانطور که پیش‌بینی شده بود دیروز شاهد شدت وزش باد در استان ‌بودیم تاجایی که میانگین سرعت وزش باد در همدان به 95 کیلومتر بر ساعت رسیده است.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به اینکه تا سه روز آینده سامانه بارشی نداریم اظهار داشت: سامانه ضعیفی وارد استان خواهد شد که جزئیات آن اعلام خواهد شد.

پیرتاج به دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد وافزود: حداقل دما همدان 5 درجه سانتیگراد بالای صفر وحداکثر دما 19 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته گرمترین نقطه استان مربوط به شهرستان های نهاوند وملایر با 21 درجه سانتیگراد وسردترین نقطه استان مربوط به گل تپه با صفر درجه سانتیگراد به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ج

وزش باد در همدان ادامه دارد

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار