کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: سرعت وزش باد در مناطق شمالی این استان تا 24 ساعت آینده افزایش یافته و در برخی از ساعات به 75 کیلومتر بر ساعت نیز می رسد.

وزش باد در همدان به 75 کیلومتر بر ساعت رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد حسن باقری شکیب افزود: بیشترین سرعت وزش باد در 24 ساعت گذشته در بهار با 50 کیلومتر بر ساعت ثبت شد و در همدان نیز 32 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی اضافه کرد: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده نیمه ابری و در برخی از ساعات وزش باد شدید و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود و روز چهارشنبه نیز احتمال غبار رقیق وجود دارد.

باقری شکیب با بیان اینکه در این مدت تغییرات دمایی محسوسی وجود ندارد افزود: امروز دوشنبه دمای هوا یک درجه سانتیگراد افزایش می یابد و از روز سه شنبه دمای روزانه به دلیل ابرناکی هوا یک تا 2 درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.

وی ادامه داد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته سه درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 15 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

باقری افزود: همچنین نهاوند، اسدآباد و ملایر با 16 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و رزن با یک درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته ثبت شده است.

انتهای پیام/ د

افزایش وزش باد در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.