رئیس اداره زندان گلپایگان گفت: با بهره برداری ازچهار طرح اشتغالزایی برای مددجویان زمینه اشتغال 35 مددجوی زندان فراهم شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلام‌حسن حبیبی عصر امروز در آیین افتتاح طرح ‌های اداره زندان گلپایگان، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‌های سازمان زندان‌ها و تأکید مدیر کل زندان‌های استان اصفهان در خصوص اشتغال مددجویان امروز شاهد افتتاح چهار طرح هستیم.

وی گفت: کارگاه تولید فیلترهای هوا در خودرو  با مشارکت بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری بالغ بر یک میلیارد تومان را از جمله این طرح ها برشمرد وافزود: در این کارگاه ماهانه 650 هزار عدد فیلتر تولید می‌شود که زمینه اشتغال 35 نفر را فراهم کرده است.

رئیس اداره زندان گلپایگان گفت: با توسعه این کارگاه تولیدی و سه نوبت شدن کار، اشتغال به  تعداد 150 نفر نیز خواهد رسید.

حبیبی گفت: ساخت سالن ملاقات حضوری زندانیان با خانواده‌ها در زمینی به مساحت 220 متر مربع با همکاری و مشارکت بنیاد تعاون زندان از دیگر طرح ‌ها است.

وی ضمن قدردانی از دادستان  شهرستان خوانسار و گلپایگان در همکاری با اداره زندان گلپایگان، گفت: اجرای آبیاری تحت فشار و احداث استخر دو منظوره  در مساحت 625 متر مربع برای پرورش ماهی قزل‌آلا با هزینه بنیاد تعاون استان از دیگر طرح ‌هایی است که به بهره برداری رسید.

حبیبی با اشاره به اینکه در سال گذشته با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و بنیاد تعاون حدود 120 میلیون تومان حقوق و مزایا به زندانیان پرداخت شده است، افزود:  در سال جاری نیز 135 میلیون تومان حقوق و دستمزد پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: زندان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.