مراکز آتش نشانی و بهداشت با آموزش تخصصی دانش آموزان را برای مراسم چهارشنبه سوری آماده می کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با توجه به موارد آسیب دیدگی نوجوانان در سال گذشته بخش نامه ای داده شد که مدارس موارد ضروری را برای پیشگیری از حوادث و اتفاق های چهارشنبه سوری آموزش دهند.
حسین عباسیان گفت: در اول اسفند ماه آموزش و پرورش بخشنامه ای داد که مدارس از دو مرکز آتش نشانی و بهداشت برای آموزش به دانش آموزان دعوت کند.

وی ادامه داد: دراین بخشنامه دو مرکز آتش نشانی و بهداشتی با مدارس همکاری کرده و مراکز بهداشتی در بخش های ایمنی، آتش سوزی و آسیب های پیش آمده در مراسم چهارشنبه سوری سال های گذشته اقدامات ضروری را به دانش آموزان ارائه می کنند.

رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: هر سال در اسفند ماه مدارس به طور ویژه نیروهای آتش نشانی و مراکز بهداشتی هر شهرستانی را دعوت می کنند و آنان در برنامه های صبحگاهی و حضور در کلاس ها دانش آموزان را آموزش می دهند.
حسین عباسیان با بیان اینکه دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی آموزش می بینند، تصریح کرد: همچنین در این بخشنامه با دعوت از والدین دانش آموزان در حدود 20 تا 30 دقیقه به آنان آموزش می دهند.

وی در پایان گفت: مدیران در برنامه صبحگاهی با دانش آموزان درباره مراسم چهارشنبه سوری صحبت کرده اما مراکز آتش نشانی و بهداشت به صورت تخصصی به دانش آموزان آموزش می دهند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.