سرمربی تیم ملی ایران در نشست مربیان قاره آسیا راه پیشرفت فوتبال این قاره را برنامه ریزی و آماده سازی زودهنگام دانست.

توصیه های کی روش برای موفقیت فوتبال آسیابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارلوس کی‌روش که به عنوان نماینده ایران برای حضور در نشست سرمربیان المپیکی کنفدراسیون فوتبال آسیا با عنوان «به سوی توکیو 2020» به کوالالامپور(پایتخت مالزی) سفر کرده است، در این نشست بر لزوم برنامه ریزی و اهمیت آماده‌سازی تیم‌ها تأکید کرد.

در کنفرانس سه روزه "به سوی توکیو 2020" مربیان تیم های المپیک و مدیران فنی سرتا سر آسیا گردهم آمده اند تا چالش های پیش رو در مسیر آماده سازی تیم ها و نقشه حضور موفق تیم های آسیایی در المپیک 2020 توکیو را بررسی کنند.

در آخرین روز این کنفرانس، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران، تجارب خود را که حاصل سال ها حضور روی نیمکت تیم ملی پرتغال، رئال مادرید، منچستریونایتد را در اختیار حضار قرار داد.

کی روش با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی و آماده سازی زودهنگام، گفت:" هیچ چیز مهم تر از آماده سازی نیست. فوتبال آسیا با چالش‌های مهمی مواجه است و نیازمند راه‌ حل‌هایی است که مختص فوتبال این قاره باشد.


بازیکنان در مرکز تمام کارهایی هستند که ما انجام می دهیم و ما با برگزاری این کنفرانس امیدواریم که مربیان آسیا بتوانند صدای خود را رساتر از قبل به دیگران برسانند و رویکرد واحدی را در جهت پیشرفت بازیکنان پایه ریزی کنند."


در این کنفرانس که در نوع خود اولین تجربه در آسیا بود، شخصیت‌های مورد احترام از جمله پارک جی سونگ، کاپیتان سابق تیم ملی کره جنوبی، برانیمیر اویویچ، رئیس بخش پیشرفت مربیان و بازیکنان فیفا،ینس بانگزبو چهره سرشناس بدنسازی ای اف سی و فیفا و دستیار مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و یوونتوس دیگری نیز حضور داشتند و سخنرانی هایی را نیز انجام دادند. 

انتهای پیام/

اظهارات کی روش در جمع مربیان فوتبال آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار