وزیر آموزش و پرورش آمریکا اعلام کرد مسلح کردن معلمان مدارس صرفاً باید یک «گزینه» اختیاری باشد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون ای پی تی ان، بتسی دیواس – وزیر آموزش و پرورش آمریکا – اعلام کرد: مسلح کردن معلمان مدارس صرفاً باید یک «گزینه» اختیاری باشد.

وزیر آموزش و پرورش آمریکا گفت: مسلح کردن معلمان در مدارس باید یک گزینه اختیاری باشد و در این کار نباید اجبار و الزامی اعمال شود.

وی پس از بازدید از دبیرستان مارجوری استونمن داگلاس خطاب به دانش آموزان گفت: «اجازه بدهید شفاف بگویم، من فکر می کنم اینکه بگوییم معلمان باید مسلح بشوند صرفاً ساده سازی و ترسیم نادرست مسئله است. من فکر می کنم مدارس و اجتماعاتی که می خواهند این کار را انجام دهند، مانند آنچه که در تگزاس و ناحیه پولک (در ایالت فلوریدا) و سایر مناطق در سراسر کشور صورت گرفته است، باید افرادی را داشته باشند که کارشناس این حوزه باشند و بتوانند دفاع کنند و برای این کار آموزش های زیادی ببینند.

این مقام آمریکا تصریح کرد: ناحیه پولک یک نمونه خوب است که در آن افرادی برای این کار در میان کارکنان مدرسه وجود دارند. من نمی دانم که شاید برخی از آنها معلم باشند و شاید هم کارکنان مدرسه باشند اما آنها آموزش دیده هستند. بنابراین استانداردها بسیار بسیار بالاست. من فکر می کنم این یک الگوست که می توان آن را اتخاذ کرد و این باید یک گزینه برای مدارس باشد؛ اما قطعاً الگویی نیست که برای همه اجتماعات الزامی یا اجباری باشد.»

انتهای پیام/

برنامه مسلح کردن معلمان در مدارس آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار