رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دشتی استان بوشهر گفت: به مناسب هفته منابع طبیعی ۹ هزار اصله نهال در این شهرستان توزیع شد.

۹ هزار اصله نهال در دشتی توزیع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  یوسف امیری روز چهارشنبه در آیین درختکاری و هفته منابع طبیعی در دشتی افزود: این نهال‌ها در سطح شهرستان بین مدارس، مساجد، اماکن عمومی و شهروندان به صورت رایگان توزیع شد.

وی اضافه کرد: شهرستان دشتی پس از دشتستان دومین شهرستان از لحاظ وسعت منابع طبیعی است و حفظ و احیای عرصه‌های منابع طبیعی از مهمترین وظایف این اداره است.

امیری، از همکاری تشکل‌های مردمی، دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی شهر و روستا برای حفاظت و حراست از منابع طبیعی، جنگل‌ها و عرصه‌های محیط زیست شهرستان دشتی تقدیر کرد و خواستار تداوم و توسعه مشارکت آنان شد.

وی به برنامه هفته منابع طبیعی در شهرستان دشتی اشاره کرد و افزود: در این هفته برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی برای رویج و توسعه حفاظت منابع طبیعی اجرا می‌شود.

امیری اضافه کرد: پارک جنگلی چاه چاهو با ۱۰۰ هکتار وسعت و طبیعت بسیار زیبا یکی از مکان‌های مهم گردشگری در شهرستان دشتی و استان بوشهر است که در این هفته با همکاری همه کارکنان و دستگاه‌های اجرایی آماده پذیرایی مسافران نوروزی خواهد شد.

انتهای پیام/م

توزیع ۹ هزار اصله نهال در دشتی 

برچسب ها: نوروز ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.