همزمان با هفته درختکاری با شعار'منابع طبیعی، با مردم برای مردم' روز چهارشنبه در آیینی عملیات کاشت ۳۰ هزار اصله نهال در این استان آغاز شد.

غرس ۳۰ هزار اصله نهال در استان بوشهر آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در آیین درختکاری در پارک جنگلی علی آباد بخش دلوار از توابع شهرستان تنگستان گفت: این گونه‌های درختی از گونه‌های مقاوم به خشکی، گیاهان دارویی، زینتی و آپارتمانی است که در طول هفته منابع طبیعی کاشته می‌شود.
سهیل مهاجری افزود: استفاده هرچه بیشتر از همکاری مردم در اجرای طرح‌های منابع طبیعی با ایجاد تشکل‌های غیر دولتی از برنامه‌های این اداره کل است.
وی اظهار کرد: همچنین برای حفاظت از منابع آب و خاک اجرای مدیریت جامع حوزه آبخیز از دیگر ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مهاجری بیان کرد: حرکت به سمت دانش محور بودن فعالیت‌ها و توجه به اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های این سازمان است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر، اجرای طرح توسعه ده‌ها هکتار فضای سبز این استان با مشارکت وزارت نفت را از جمله طرح‌های مهم این اداره کل در هفته منابع طبیعی عنوان کرد.
وی توجه بیش از پیش مسئولان به نهال کاری و توسعه فضای سبز را ضروری دانست و گفت: انسان‌ها از وجود طبیعت و درختان همواره لذت می‌برند وما با نگاه به درختان، به آرامش و حس زندگی می‌رسیم.

انتهای پیام/م

 آغاز غرس ۳۰ هزار اصله نهال در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.