مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: در راستای برگزاری، کنگره بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار برای نخستین بار توسط این نهاد دو سیر نمایشگاهی تولید شده است.

تولید سیر نمایشگاهی نقش بوشهر در برابر استعماربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهراب کیانی ظهر امروز در آیین رونمایی از نرم افزارهای کنگره بین المللی بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار با اشاره به اینکه نام استان در مبارزه ضد استعماری در تاریخ ثبت است اظهار داشت: آشنایی دانش‌آموزان با تاریخ مبارزاتی ضد استعماری و ضد استکباری مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر سابقه دو قرن مقاومت در برابر استعمار دارد تاکید کرد: دانش آموزان سراسر کشور باید تاریخ مقاومت استان بوشهر بشناسند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر با تاکید براین نکته که باید جامعه را با داشته‌های خود آشنا کنیم خاطر نشان کرد: آشنایی جوانان و نوجوانان با قله‌های مقاومت استان و کشور مسئله بسیار مهمی است که جامعه را با افتخارات خود آشنا می‌کند.

کیانی از تولید برنامه مدافعان وطن  خبرداد و افزود: دو سیر نمایشگاهی با عنوان‌های "مدافعان وطن" و "بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار" برای نخستین بار تولید شده است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه مدافعان وطن آشنایی کاملی با علما و سرداران مقاومت ارائه شده است گفت: در نمایشگاه بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار رخدادهای تاریخ مقاومت و 4 دوره تهاجم بریتانیا به بوشهر مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر اظهار داشت: ما باید جامعه را با داشته‌های خود آشنا کنیم و نشان دهیم که در روزگاری که دستمان خالی بود بریتانیا را بی آبرو کردیم امروز که در اوج اقتدار هستیم.

انتهای پیام/ م

 سیر نمایشگاهی نقش بوشهر در برابر استعمار تولید شد

برچسب ها: انگلیس ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.