نمایشگاه نقاشی هم نگار با تعداد بیش از ۳۰ اثر نقاشی شده با تکنیک ترکیب مواد اثر هنرمند جوان خانم زهره ابراهیمی زرندی در محل نگارخانه آذرستان شهرستان زرند افتتاح شد.

نمایش آثارنقاشی هم نگار در شهرستان زرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند گفت:در آستانه فرارسیدن روز زن و گرامیداشت مقام مادر نمایشگاه نقاشی هم نگار با تکنیک ترکیب مواد (کلاژ، رنگ روغن، اکرلیک ومرکب، اثر هنرمند جوان زهره ابراهیمی زرندی با حضور جمع کثیری ازهنرمندان علاقمند به هنر‌های تجسمی در محل نگارخانه آذرستان شهرستان زرند افتتاح شد.

وی با بیان اینکه نگارخانه‌ها فضایی خلاق برای رویارویی هنرمند و مردم و بستری مناسب در راستای ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطبان است، بیان داشت: امید زیادی داریم که خانم ابراهیمی یکی از چهره‌های درخشان هنری در آینده باشد و بر همین اساس ما در تلاش هستیم تا با همکاری مسئولان و متولیان امر بیش از گذشته شاهد شکوفایی فرهنگ و فعالیت‌های هنری شهرستان زرخیز زرند باشیم.

وی به زمان بازدید علاقه‌مندان از نمایشگاه هم نگار نیز اشاره نمود و افزود: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌تواند از تاریخ ۱۴ الی ۲۱ اسفند ماه صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر و عصر‌ها از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰ به خیابان چمران، نبش خیابان معلم نگارخانه آذرستان مراجعه نمایند و از آثار این هنرمند زرندی دیدن فرمایند.

زهره ابراهیمی زرندی نیز، هدف از برپایی این نمایشگاه را نشان دادن جایگاه زن در جامعه امروزی و استفاده از این هنر تجسمی با استفاده تکنیک ترکیب مواد و تابلو‌ها روایتگر دلهره، شادی و غم‌های زنان به شیوه مدرنیزه بیان نمود وبیان کرد: تکنیک نقاشی همراه با کلاژ و نقوش سنتی مانند پته کرمان است، نقوشی که بیشتر مختص استان کرمان هست و جایگاه زن را در افکار سنتی به نمایش گذاشته است.

تابلو‌های نقاشی این نمایشگاه قابل فروش می‌باشند و علاقمندان می‌توانند ضمن بازدید از آثار مذکور نسبت به خرید تابلو با قیمت مناسب اقدام نمایند.

انتهای پیام/ح

نمایشگاهی از جنس سنت ها برای جایگاه زن کرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار