مسئول اجرایی گروه حامیان محیط زیست شهرستان زرند: با توجه به خشکسالی‌های اخیر ،حامیان محیط زیست زرند اقدام به جمع آوری گندم به میزان ۱۵۰ کیلوگرم برای پرندگان منطقه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضایی مسئول اجرایی گروه حامیان محیط زیست شهرستان زرندگفت : با توجه به خشکسالی‌های اخیر و از طرفی فرارسیدن فصل جفت گیری پرندگانی مانند کبک، حامیان محیط زیست زرند اقدام به جمع آوری گندم به میزان ۱۵۰ کیلوگرم برای این پرندگان نمودند.
وی در ادامه افزود: این مقدار گندم جمع آوری شده برای توزیع در زیستگاه پرندگان در اختیار اداره محیط زیست زرند قرار داده شد تا نذر طبیعت شود.
وی همچنین ضمن تشکر از حمایت و همراهی نهاد‌های اجرایی زرند از فعالیت‌های دوستداران محیط زیست این شهرستان افزود: این گروه با حمایت‌های این نهاد‌ها توانست گام‌های موثری در زمینه حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و خدادادی بردارد که برگزاری کلاس‌های متعدد آموزشی فرهنگ سازی حفظ محیط زیست، پاکسازی فضا‌های شهری و طبیعت بصورت گروهی، اجرای طرح بازیافت کاغذ و اختصاص عایدات آن به دانش آموزان بی بضاعت، کاشت بذر بادام کوهی و آنغوزه در طبیعت از جمله برنامه‌های انجام شده سال ۹۶ می‌باشند.
 محمد رضایی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و نقش مستقیم این امر در زندگی انسان‌ها گفت: گروه حامیان محیط زیست زرند در سال جاری برای انس بیشتر مردم با محیط زیست اقدام به برگزاری جشنواره یوز پلنگ ایرانی، نمایشگاه عکس با موضوع محیط زیست، گلگشت روز جهانی خاک و نمایش فیلم‌های محیط زیستی در سینمای زرند، نمود.
وی همچنین با اشاره به اهمیت احترام به طبیعت و محیط زیست از دیدگاه دین مبین اسلام افزود: گسترش فرهنگ نذر طبیعت در بین مردم میتواند کمک شایانی به حفظ و پاسداری از محیط زیست و منابع طبیعی داشته باشد.

انتهای پیام/ی

تلاش برای حفظ محیط زیست

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.